روشهای کسب درآمد از اینترنت به شیوه نوین

مرجع کسب درآمد اینترنتی و بهترین روشهای کسب درآمد از اینترنت به شیوه های نوین, ...

روشهای کسب درآمد از اینترنت به شیوه نوین

مرجع کسب درآمد اینترنتی و بهترین روشهای کسب درآمد از اینترنت به شیوه های نوین, ...

روشهای کسب درآمد از اینترنت به شیوه نوین

مرجع کسب درآمد اینترنتی ، در آمد اینترنتی چند میلیونی هر روزه فقط با چند دقیقه کلیک , بهترین روشهای کسب درآمد از اینترنت , کسب درآمد از اینترنت به شیوه های نوین, ...

بایگانی

ادامه نئوباکس( قسمت دوم)

آدرس ثبت نام در نئوباکس      http://www.neobux.com/?r=aslanish

قدم چهارم : آشنایی با محیط کاربری حسابتان در Neobux 

 

 

خوب شما در مراحل قبلی در Neobux ثبتنام کردین و یک حساب کاربری ساختید و به راحتی تونستید وارد حساب کاربریتون بشید .

 

در این مطلب میخوام در مورد حساب کاربریتون و قسمتهای اون توضیح بدم و بگم هر قسمت چی هست و برای چه کاریه ، پس هنوز تا اینجا ، شروع به کار نکرده اید و هیچ پولی هم بدست نیاورده اید .

 

لطفا این مطلب رو کامل بخونید که با قسمتهای محیط کاربری حسابتان در سایت Neobux آشنا بشید ، در مطلب بعدی شروع به کار میکنیم و بهتون میگم که چطوری آگهی و تبلیغات رو کلیک کنید و پول دراوردن را شروع کنید .

 

صبر داشته باشید و همین طور بخونید و برید جلو ...

 

بعد از اینکه ثبتنام کردید و با استفاده از Username و Passwordi که دارید ، توی سایت Login شدین ، یعنی وارد حساب کاربریتون شدین ، توی صفحه حسابتان (قسمت بالای صفحه ) ، میتونید یوزرنیمتان راببینید ، روی Username کلیک کنید و بعد از کلیک کردن صفحه زیر رو میبینید

 

تصویر زیر ، تصویر حساب کاربری من هست که با اجازتون اطلاعات شخصی حسابم رو پوشوندم .

 


 

شما چون تازه ثبت نام کرده اید ، مقداری صفحه حسابتان با من فرق میکنه و یک سری از مواردی رو که من دارم شما ندارید ، پس تعجب نکنید !!!! چون من همه موارد رو براتون توضیح میدم .

همون طور که از صفحه حسابتون میبینید ، این صفحه دارای چند قسمت هست ، و من 

قسمت به قسمت توضیح میدم و کار هر لینک یا قسمت رو هم براتون میگم که بهتر متوجه بشید .

 

در قسمت بالای حسابتان ، تقریبا 9 تا گزینه وجود داره که شبیه تصویر زیر هست که من خودم شماره گذاری کرده ام که شما بهتر متوجه منوها بشید ، پس من گزینه ها رو براساس شماره مشخص شده توضیح میدم توضیخات هر تصویر ، درواقع بعد از همون تصویر هست .

 


 

شماره 1 : اینجا username شما هست و هر بار هم که خواستین صفحتون رو refresh کنید و یا به قسمت اطلاعات اصلی حسابتون برید میتونید روش کلیک کنید .

 

شماره 2  : اینجا موجودی حساب شما رو به دلار نشون میده و هر روز هر مقدار که شما اگهی کلیک کنید ، پولی که به حسابتان میاد رو در واقع توی این قسمت میتونید ببینید .

 

شماره 3 : این قسمت رو شما که تازه ثبتنام کرده اید ندارید اینجا ، وقتی که حسابتان به طلائی تبدیل شد ، این قسمت برای شما ظاهر میشه ، این قسمت یک حسابی هست که از موجودیتون توش میریزید برای انجا یک سری کارها مثل اجاره زیرمجموعه ، مثل خرید حساب طلائی ( که در مطالب آینده در مورد این گزینه ، در مورد زیرمجموعه ، در مورد حساب طلایی و همه توضیح میدهم ) الان فقط بدونید که این گزینه هایی که توی حسابتون میبینید چی هستند ، الان حساب من طلائی هست و این مورد رو دارم .

 

شماره 4 : همون طرو که میبینید تصویر 2 تا ادمک رو نشون میده .

آدمک سمت چپ رو که کلیک کنید ، اطلاعات مربوط به زیرمجموعه های مستقیم رو میتونید ببینید و اگه سمت راستی رو کلیک کنید ، اطلاعات مربوط به زیرمجموعه های اجاره ای رو میتونید ببینید، البته وقتی که زیرمجوعه بگیرید این آدمکها رو که کلیک کنید اطلاعات توشون هست.و اگه زیر مجموعه هم نداشته باشید این آدمکها رو نمیبینید .

 

زیر مجموعه اجاره ای رو بهش میگن Rent referral

زیر مجموعه مستقیم رو بهش میگن Direct referral 

 

در مورد هر دوتا نوع زیرمجموعه ، یک مطلب کامل در پستهای بعدی هست که وقتی بهش رسیدین کامل میخونید و میبینید که چی هستند و برای چی هستند ، فعلا نرید سراغش و همینجا رو بچسبید .

 

شماره 5 : این گزینه اسمش Referral statistic هست ، همون طور که از شکلش پیداست ، تعداد کلیکهایی که زیرمجموعه های شما در روز میزنند رو نشون میده البته باید روش کلیک کنید که اطلاعاتش رو ببینید .

 

شماره 6 : عکس یک آچار هست که اسم این گزینه Personal setting هست ، یعنی تنظیمات شخصی ، و با کلیک کردن روی این گزینه وارد صفحه تنظیمات شخصی حسابتان میشید ، در واقع جایی هست که ایمیلهاتون هست و همچنین پسوورد دوم حسابتان ،البته فعلا با این قسمت کار خاصی ندارید .

 

شماره7  : این قسمت نوع عضویت شما در سایت نئوباکس رو نشون میده ، اگر تازه ثبت نام کرده اید ، حساب شما استاندارد هست و توی این قسمت کلمه Standard نشون داده میشه ، مثلا حساب من طلائی هست و روی شماره 7 نوشته Golden به معنای طلائی . در مطالب بعدی هم یک مطلب جداگانه در مورد انواع عضویت ها و نحوه ارتقا عضویت نوشته ام ، وقتی رسیدین میتونید کامل بخونیدش .

 

شماره8  : اینجا نوشته Logout به معنای خروج هست ، وقتی کارتون کلا در Neobux تمام شد و خواستین از سایت حارج بشید ، باید روی گزینه شماره 8 یا همون Logout کلیک کنید که از حسابتان خارج بشید .

 

شماره 9 : تصویر یک قفل رو میبینید که کلید هم نداره ( هاهاهاها ) ، وقتی میخواهید حسابتان را برای چند لحظه قفل کنید ، روی این قفل کلیک میکنید ، ولی فعلا روی این گزینه کلیک نکنید تا پسور دوم هم برای حسابتان تعریف کنید ، چون وقتی قفل میکنید ، برای ورود مجدد باید پسوورد دوم رو بزنید .

معمولا اکثرا توی خونه کار میکنید و نیازی ندارید که حسابتان را قفل کنید .دوباره در قسمت بالای حسابتان ، یک ردیف دیگه منو زیر ردیف اول هست که شبیه تصویر زیر هستند

 


 

شماره 10 : روش نوشته View Advertisement یعنی دیدن تبلیغات، اینجا همون جای اصلی سایت هست که شما هر روز باهاش سروکار دارید و با کلیک کردن روی این گزینه میتونید به صفحه تبلیغات وارد بشید و یکی یکی روی تبلیغات کلیک کنید و برای دیدن هر کدام مبلغی پول به حسابتان میاد. ( لطفا فعلا روی اگهی ها کلیک نکنید ، چون مطلب بعدی به طور کامل در مورد کلیک بر رو آگهی ها و نحوه کار با آنها هست ) لطفا صبور باشید صبور .

 

شماره 11 : نام این قسمت هم Offers هست ، اگه موس رو بگیرید روی این گزینه میبینید که خودش 3 تا زیرشاخه داره شامل :

NeoPoints

NeoCoins

Mini Jobs

این گزینه ها هم میتونید ازشون پول دربیارید، شما بهتره که فقط با Mini Jobs کار کنید ، وقتی وارد مینی جابز میشید یک سری کارها هست که اگه هر کدومشون رو انجام بدین یک مبلغی پول به حسابتون میاد ،قبل از اینکه وارد اون کارها بشید ، قیمتش رو روش نوشته و میتونید ببینید و گفته که اگه کامل به سوالات این کار پاسخ بدید اینقدر پول بهتون میدیم و بعد از انجام دادن به طور صیحیح همون لحظه پول به حسابتون میاد .

 

برای انجام دادن مینی جابها باید تا حدودی با زبان انگلیسی آشنایی داشته باشید یا از ترجمه گرها استفاده کنید مثل ترجمه گر گوگل.

 

شماره 12 : این گزینه روش نوشته Chat که در فارسی یعنی گپ زدن و همه دوستانی که با اینترنت آشنا هستند ، به خوبی میدونند چت یعنی چی . وقتی روی چت کلیک کنید میتونید اونجا با چندین زبان البته فعلا به جز فارسی ، با اعضای سایت صحبت کنید ، و اگه سوالی داشتید میتونید اونجا مطرح کنید و جوابش رو بگیرید ، دقت کنید که در روز اول ثبت نام معمولا نمی تونید وارد چت روم بشید ، باید یکی دو هفته بگذره و چند اگهی کلیک کنید که سایت بدونه شما فعال هستید ، بعد گزینه چت رو براتون فعال میکنه .

هر زمان گزینه ها به رنگ سبز بود یعنی فعال هستند و اگه خاکستری بودند یعنی غیر فعال هستند .

 

شماره 13 : این قسمت مربوط به فرومهای سایت هست ، در قسمت فرومها ، معمولا اعضای سایت میان نظراتشون رو و اینکه چقدر پول تا به حال از سایت گرفته اند و شرایط حسابشون رو مینویسند و همچنین مدیر سایت هم در قسمت فروم ها اخبار سایت رو میذاره و خیلی چیزهای دیگه میشه توی این فرومها یاد گرفت .

 

شماره 14: روی این گزینه نوشته FAQ که مخفف Frequently Ask Question به معنای سوالات متداولی هست که معمولا برای کاربران پیش میاد ، در این قسمت در مورد تقریبا همه موارد سایت یکسری سوال و جوابها از طرف مدیریت سایت گذاشته شده که میتونید ازش استفاده کنید و خیلی از موارد سایت رو در این قسمت ببینید .

 

شماره15: عکس یک پرچم رو نشون میده ، اگه موس رو روش نگه دارید ، عکس پرچم چند کشور رو نشون میده که پرچم هر کشوری رو که کلیک کنید ، زبان سایت تبدیل به زبان همان کشور میشه ، ولی شما همیشه بذارید روی انگلیسی باشه ، البته اگه با زبانهای دیگر کشورهای موجود در لیست آشنایی کامل دارید ، میتونید تغییرش بدید .

 

 

از بالای صفحه حسابتان که نگاه کنید ، در ردیف سوم از بالا ، یک دسته 4 تایی منو دیگه وجود داره که شبیه تصویر زیر هست :

 


 

شماره 16: روی این گزینه نوشته upgrade به معنای ارتقاء دادن و ارتقا دادن هست ، هر زمان که بخواهید نوع عضویتتون رو در Neobux ارتقا بدین باید از این گزینه استفاده کنید ، مثلا بعد از مدتی خواستید از عضویت ثابت به طلائی تبدیل بشید و بالاتر ( مجددا اعلام میکنم که در مطالب آینده در مورد نوع عضویت کامل شرح داده ام) 

 

شماره 17: روی این گزینه نوشته Advertise یعنی اگهی یا همون تبلیغ ، اگر شما بخواهید در سایت تبلیغات کنید باید از این گزینه استفاده کنید ، فراموش نشه که برای تبلیغ کردن در neobux باید هزینه پرداخت کنید . که فکر نمیکنم فعلا شما با این مورد کار خاصی داشته باشید .

 

شماره 18: اینجا نوشته Referral ، یعنی زیرمجموعه ، اگر بخواهید از سایت زیر مجموعه اجاره کنید یا همون Rent referral ، باید از این گزینه استفاده کنید (در این مورد نیز یک مطلب جدا نوشته ام که در مطالب بعدی میتونید بخونیدش کامل و خیلی هم مهم هست لطفا همین الان نرید و وقتی بهش رسیدین بخونیدش )

 

شماره  19: روی این قسمت نوشته Your Payment یعنی پرداختی شما ، و هر زمان که موجودی حساب شما بالای 2 دلار باشه این گزینه سبز میشه یعنی فعال میشه و شما میتونید روی این گزینه کلیک کنید و موجودیتون رو به حساب شخصیتون انتقال بدین که فکر کنم شیرین ترین قسمت همینجا باشه .

 

فراموش نشه که حداقل پرداختی از طرف Neobux به اعضای سایت ، 2 دلار هست . ( در این مورد نیز در مطالب بعدی توضیح داده ام ، فعلا فقط بدونید که این گزینه چیه ).

خوب دوستان خوبم ، اینهای قسمتهای مهم حساب کاربری شما بود که لازم دونستم بهتون بگم ، و بقیه مواردی هم که در حسابتون میبینید تقریبا مشخص هستند که هر کدوم چی هستند ، ولی چنانچه درمورد هر کدام از قسمتها براتون سوالی پیش اومد به ایمیل من  aslanish330@gmail.com  سوالتون رو ارسال کنید که جواب بدم .

 

خوب حالا دیگه وقتش رسیده که کار اصلی یعنی دیدن تبلیغات و اگهی ها رو شروع کنید و پول دربیارید و روز به روز به درامدتون رو اضافه کنید 

به مطلب بعدی یعنی قدم پنجم بریم ببینیم نحوه دیدن اگهی ها چطوره و چطوری پول به حسابمون میاد .

 

لطفا مطالب رو همین طور پشت سر هم بخونید که وقتی به مطلب مربوط به تخصصی ترین استراتژی شخصی من رسیدین ، مشکلی نداشته باشید و به راختی بتونید شما هم استراتژی من رو روی حسابتون پیاده کنید و هر ماه به پول میلیونی برسید .

 

 

قدم پنجم : دیدن اگهی ها

 

از قدم اول تا قدم چهارم ، شما به خوبی در سایت Neobux ثبت نام کردید و یک حساب برای خودتون درست کردید و به راحتی هم وارد حساب شدید و با محیط کار در حسابتون هم تقریبا آشنا شدین .

 

حالا دیگه وقتشه که کار رو شروع کنید و حسابتون رو فعال کنید که روز به روز پر از دلار بشه و حسابی بهتون خوش بگذره .

 

نکته بسیار مهملطفا قسمت قوانین سایت در مورد آگهی ها رو در قدمهای بعدی حتما بخوانید . اگر بر خلاف قوانین کلیک کنید ، هیچ پولی به حسابتان نمیاد .

 

برای شروع کار باید روی اگهی های موجود در حسابتون کلیک کنید و پول دریافت کنید .

 

چطوری ؟

 

ببینید دوستان خوبم ، از طرف سایت نئوباکس ، هر روز تعداد مشخصی آگهی و تبلیغات میاد توی حساب کاربری شما ، که این آگهی ها به چند دسته تقسیم میشوند و هر کدام یک قیمت مشخصی دارند ، و شما هر زمان که روی این آگهی ها و تبلیغات کلیک کنید و بذارید به طور کامل آگهی باز بشه ، مقدار مبلغ تعیین شده برای اون آگهی همون لحظه میاد توی حسابتون که میتونید با چک کردن موجودی حسابتون این مورد رو ببینید ، قیمت هر آگهی هم روش نوشته شده و شما همرو کلیک کنید .

 

شاید براتون سوال باشه که هر ماه چه مقدار میتونیم از کلیک کردن این آگهی ها در بیاریم ؟

 

اگه شما هر روز هر چی آگهی میاد توی حسابتون رو ، کلیک کنید و ببینید، هر ماه بین 1 الی 5 دلار به حسابتون میاد ( که این مبلغ بستگی به تعداد اگهی ها ، نوع اگهی ها و نوع عضویت شما دارد )

هر روز هم تقریبا 10 دقیقه وقتتان را خواهد گرفت .

 

ولی کجاست پول میلیونی که من میگم ؟ اگه هر روز آگهی ها رو کلیک کنیم فقط ماهی 1 دلار الی 5 دلار میتونیم دربیاریم پس پول میلیونی از کجا میاد ؟

 

با من باشید تا پایان مطالب که بهتون بگم که پول میلیونی چقدر راحت و از کجا میاد البته با راهکارهای من و به کارگیری استراتژی تخصصی من که به زودی در مطالب بعدی خواهید خواند. لطفا سریع نرید سراغش ، بخونید تا برسید بهش

 

خوب بگذریم ، داشتم در مورد اگهی ها فعلا میگفتم ، همین طور هر روز باید این اگهی ها رو کلیک کنید . که در زیر روش و قوانین مربوط به کلیک کردن رو من براتون توضیح میدم تا به راحتی بتونید این کار رو انجام بدید :

 

وقتی وارد حساب کابریتون توی سایت Neobux شدید ، در قسمت بالای سایت در منوی ردیف دوم که شبیه تصویر زیر هست ، باید روی گزینه View Advertisements کلیک کنید .

 


 

وقتی روی گزینه View Advertisements کلیک کنید وارد صفحه آگهی ها میشید که شبیه تصویر زیر هست .

 


 

و حالا باید آگهی ها رو یکی یکی کلیک کنیم ، و هر زمان که اولی تموم شد باید برید سراغ بعدی و نکته مهم اینکه تا زمانی که آگهی اولی داره باز میشه نباید پنجره دیگه ای باز کنیم و باید بذاریم تا اون آگهی کامل باز بشه بعد بریم سراغ بعدی .

وقتی روی یک اگهی کلیک میکنیم ، یک دایره قرمز رنگ وش ظاهر میشه ، شبیه تصوصر زیر و باید روی اون دایره کلیک کنید تا اگهی توی صفحه جدید باز بشه .

 


 

وقتی روی دایره قرمز روی آگهی کلیک کنم یک پنجره جدید باز میشه که مختص اون آگهی هست ، و بالای پنجره در سمت چپ یک پیغام ظاهر میشه که شبیه تصویر زیر هست :

 


 

همان طور که میبینید به انگلیسی توی این صفحه جدید که باز شده ،نوشته شده درحال انتظار برای باز شدن آگهی ، و در طول این مدت نباید هیچ صفحه جدید باز کنید تا آگهی به طور کامل باز بشه و این پنجره را هم به هیچ عنوان نبندید .

 

وقتی آگهی به طور کامل باز شد چند ثانیه بعد یک پیغام میاد بالای همین پنجره که شبیه عکش زیر هست ، باید منتظر باشید تا پیغام زیر ظاهر بشه

 


 

روی پیغامی که اومده ، به زبان انگلیسی نوشته شده که اگهی شما معتبر هست و اینقدر هم به حساب شما واریز شد ، برای مثال ، قیمت این اگهی که من کلیک کردم ، همونطور که از شکل میبینید 0.001 دلار هست و وارد حساب من شد .

حالا کار این آگهی تموم شد و میتونید روی گزینه Close که با فلش مشخص شده بزنید و این پنجره رو ببندید و برید شراغ اگهی بعدی ، گاهی اوقات با زدن روی گرینه Close بسته نمیشه و میتونید از ضربدر قرمز رنگ در گوشه سمت راست بالای صفحه استفاده کنید و این پنجره رو ببندید  .

 

 

خوب به همین صورت هر روز چند دقیقه وقت میذارید و این آگهی ها رو به همین صورت کلیک میکنید و پولش هم همون لحظه میاد به حسابتون .

 

آگهی هایی که برای شما میاد ، در واقع نوعشون فرق میکنه و قیمتشون هم بر اساس نوع عضویت شما و نوع آگهی هست که میزنید ، جدول زیر قیمت انواع آگهی ها رو بر اساس نوع عضویت شما نشان میدهد . برای مثال کسی که عضویتش طلایی ( Golden  ) باشه و روی یک آگهی نارنجی رنگ به نام Fixed Advertisement کلیک کنه ، 0.01 دلار به حسابش میاد .

 


 

همان طور که قبلا گفتم ، تقریبا ماهی بین 1100 الی 2000 تا ممکنه از این اگهی ها بیاد براتون که کلیک کنید . اگه همش رو کلیک کنید هر روز ، تقریبا ماهی 1 الی 5 دلار به حسابتون میاد ، که میتونید با این پول یکدونه آدامس بگیرید .

 

پس کو این درآمد میلیونی برای هر ماه ؟ 

صبر داشته باشید ...

باید هر روز این آگهی ها کلیک بخوره و مطالب بعدی رو هم با دقت بخونید و اجرا کنید تا بتونید مثل من به درآمد میلیونی برسید .

پس یادتون نره ، هر روز این اگهی ها رو کلیک کنید البته اگه میخواهید به یک درامد ثابت میلیونی در ماه برسید .

 

کلا روزی 10 الی 15 دقیقه وقت شما رو میگیره نه بیشتر .

 

حالا به اتفاق هم بریم سراغ مطلب بعدی یعنی افزایش درآمد ماهیانه از 5 دلار به چند میلیون تومن با گرفتن ریفرال ( Refrral ) یا همون زیرمجموعه .

 

آدرس ثبت نام در نئوباکس      http://www.neobux.com/?r=aslanish

لطفا ادمه این مطلب درباره نئوباکس را در پست بعدی بخوانید...

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی