روشهای کسب درآمد از اینترنت به شیوه نوین

مرجع کسب درآمد اینترنتی و بهترین روشهای کسب درآمد از اینترنت به شیوه های نوین, ...

روشهای کسب درآمد از اینترنت به شیوه نوین

مرجع کسب درآمد اینترنتی و بهترین روشهای کسب درآمد از اینترنت به شیوه های نوین, ...

روشهای کسب درآمد از اینترنت به شیوه نوین

مرجع کسب درآمد اینترنتی ، در آمد اینترنتی چند میلیونی هر روزه فقط با چند دقیقه کلیک , بهترین روشهای کسب درآمد از اینترنت , کسب درآمد از اینترنت به شیوه های نوین, ...

بایگانی

معرفی وبلاگ و سخنی کوتاه با خوانندگان و خواستاران درآمد اینترنتی

 

سلامی گرم به همه دوستان عزیز ؛


تقریبا از 3 سال پیش کسب درآمد از اینترنت را شروع کردم و خدا را شکر تا به امروز خیلی خوب بوده ، در دنیای زیبای اینترنت راههای بسیار بسیار زیادی هست برای کسب درآمد که فقط کافیه روزی حداکثر نیم ساعت وقت بگذارید و سر هر ماه به درآمد میلیونی برسید البته باید درکنارش از تجربه های کسی که داره این کار رو انجام میده استفاده کنید .

من شخصا 7 الی 8 تا از بهترین راههای کسب درآمد از اینترنت رو برای خودم انتخاب کردم و در حال حاضر دارم کار میکنم و خیلی راضی هستم ، و در آینده ای نه چندان دور این راهها بیشتر میشه و به شما هم خواهم گفت .

توی این تارنامه قراره که تجربه های شخصی خودم و فعلا راهکارهای لازم از یکی از راههای کسب درآمدم را از سیر تا پیاز براتون بنویسم تا دوستانی که میخواهند به روش من به درآمد میلیونی برسند بتونند استفاده کنند .

این راه کسب درآمد درواقع کسب درآمد از طریق سایتهای PTC خارجی و ایرانی هست .

 

همان طور که همتون میدونید میلیونها سایت PTC در اینترنت وجود داره ولی اکثر این سایتها ( 90% شون) درواقع SCAM یعنی کلاهبردار هستند .

 

کلیه سایتهایی که در این صفحه به شما معرفی میکنم بهترینها و مطمئنترینها و سایتهایی هستند که خودم شخصا ازشون پول گرفتم به راحتی و دارم باهاشون کار میکنم .


و اگر دیدم که به خوبی از این کار استقبال میکنید راههای دیگری را که دارم انجام میدهم براتون توی وبسایت جداگانه ای میذارم که روز به روز درآمدتون زیادتر بشه .

دوستان خوبم ، کلیه اطلاعات و تجربه های من که در این سایت میبینید و کلیه تکنیک های کسب درامد از اینترنت کاملا رایگان هست و همه دوستان میتوانند استفاده کنند.

برای دسترسی و ثبتنام در سایتهای PTC که من معرفی میکنم و اطلاعات طبقه بندی هر کدام و مطالب دیگری که نیاز دارید ، به حاشیه سمت راست سایت و قسمت لیست بهترین سایتهای PTC مراجعه کنید ، و روی هر لینک کلیک کنید و اطلاعاتش رو ببینید، به زودی اطلاعات بیشتر برایتان مینویسم . امیدوارم که این کار من برای شما دوستان و هموطنان مفید باشه و شما هم بتونید مثل من ، هر ماه درآمد چند میلیونی داشته باشید ... 


مطلب دیگری که نیازه بگم این هست که، سایتها و راههای کسب درآمدی که من دارم باهاشون کار میکنم یک سریشون فارسی هستند و یک سریشون انگلیسی و برای خارج از ایران و کاملا به زبان انگلیسی هستند ، که مطمئنا دوستان ایرانی که درخارج از ایران زندگی میکنند هیچ مشکلی نخواهند داشت و برای دوستانی که در ایران هستند و با زبان انگلیسی آشنایی ندارند ، من مطالب رو سعی کردم طوری بنویسم که به راحتی بتونید کار کنید و هر زمان که به مشکلی برخوردید میتونید از طریق از من بپرسید و یا صفحه فیس بوک منو اد کنید و اونجا سوالاتتون رو مطرح کنید ، با کمال میل در اولین فرصت به شما دوستان جواب میدهم ، اگر سوالات در فیس بوک مطرح بشه زودتر جواب داده میشه.

و یک نکته بسیار مهم : برای کار کردن با سایتهای PTC باید حتما هر روز وارد سایت بشی و 10 دقیقه وقت بذارید ، اگر واقعا این وقت رو ندارید و فقط میخواهید یک امتحان کنید ببینید چیه بهتره که وقت خودتون رو صرف این کار نکنید و از همین الان بیخیال این کار بشید چون بدون فایده هست ، ولی اگر انصافا میتونید هر روز تقریبا 10 الی 15 دقیقه براش وقت بذارید ، دست به کار بشید و شروع کنید .

 

اگر توی 15 الی 20 تا سایت عضو بشید حداکثر هر روز 1 ساعت وقت شما رو میگیره .
و مهمتر از همه اینکه : دوستان خوبم ، برای کار با سایتهای PTC، نیازی نیست شما حتی 1 تومان هم از جیبتان پول بدین ، شما فقط پول درمیارید و هر زمان هم برای خرید و یا ارتقا حساب پولی نیاز داشتید ، از همون پولی که کار میکنید میتونید استفاده کنید
.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۳۱
aslani sh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی